Friday, August 21, 2009

~RaMadaN Al- MubaRAk~

Esok bermulalah hari pertama berpuasa, sekejap je mase berlalukan. Aku start keje pun waktu bln posa n skrg dah mule posa blk, its mean that, aku dah keje hampir setahun d cni. Aku target posa tahun ni x la miss tarawikh, buat 8 pun jadila kalau bleh.

Keje mcm biase , bz je n byk keje. Dah due mlm aku stay back kat kilang je coz machine problem. Nak x nak kene wat gak, itupun td aku blk awal dlm pkl 10 am. Aku pass down kat technician aku, then aku blk. Dah x larat dah. Lgpun mase 2 dah tingal ckit je. Pkl 9 pm tadi aku call die n die kate machine 2 dah start running. Alhamdulillah, lega rasenye.

Esok g keje g, masih byk keje yg menanti . Walaupun berpuase , aku harap ianye bkn penghalang utk bekerje lbh gigih.

Lastly, ucapan selamat berpuase buat semue teman2 serta muslimin n muslimat. Semarakkan lah bulan ini dgn beribadah dan tempuhi lah dgn penuh kesabaran dan ketaqwaan. Amin.

1 comment:

Sabrina Ab. Rahim said...

salam zam..
kak sab nak minta maaf kalau ada salah dan silap ks pada zam. Semoga apa yang diazamkan akan terlaksana dengan ketenangan dan rahmat dari Nya.
Insyaallah Salam ramadhan

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~