Monday, June 9, 2008

ROssA - AyaT aYat CinTA


Hari ni aku nak kongsi dgn korang 1 lagu yg agak sedap didengar, yg dipetik dr lagu filem "AyAt aYat CintA" ( Filem Indonesia ). Org kata filem ni best tp aku pun x tgk lg, br je abis download cite ni. Cube hayati lirik die. Jgn la kate aku ni tangkap jiwang lak.....hehehe. Cume lagu ni ala ala lagu dr filem korea yg penah aku tgk tp aku lupe tajuk ape filem 2. Anyway...enjoy it .


LiRik : AyaT -ayaT CinTA

Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku di antara
Cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung Kupertaruhkan
Maafkan bila ku tak sempurna

Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu
Bila bahagia mulai menyentuh

Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus kutinggalkan cinta
Ketika ku bersujud

PeNyanYi: RosSa

1 comment:

=eDa= said...

ko donload mana weh cite neh ??

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~