Saturday, February 7, 2009

~JLn - jLN MaKAn AnGIn~


Hari ni aku g Penang Island dgn kawan ku Bijan. Actually tujuan aku cume nak g "Lorong Kulit" utk mencari dan melihat tempat tu setelah berape tahun aku x melangkah ke sana. So far not bad tp x byk dah org yg jual old2 stuff. Kebanyakkannye jual handphone & aksesori, baju, buah, aksesori motor & kereta. Aku cume bli seluar hawaiian bunga2 je buat pkai tido mlm.


Lepas tu, aku g Queen's Bay Mall , saje ronda2 tgk keadaan sekeliling coz x pnah masuk pun sbelum ni. Byk gak ar butik branded. Sat je kat situ then aku g mkn Nasi Kandar Pelita Samudera Pertama somewhere located around Komtar. Waktu ni pun jln dah jem coz ptg tu ade upacara pecah kelapa coz esok Hari Thaipussam. Aku keluar dr Pulau dlm pkl 3 lebih melalui jambatan. At first ingat nak blk ikut feri tp malas ar nak bersesak sesak dlm jem sebabnye ade sebahagian jln utame ditutup untuk sementara utk upacara pecah kelapa.

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~