Tuesday, July 21, 2009

~21 Julai '09~

Sejak akhir2 ni aku rindu sgt dgn si dia, ntah nape but maybe coz dah lame x jumpe. Last skali "jumpe n bersembang" pun ialah bln 8 thn lepas waktu convo. Next month ckp ar genap stahun x "jumpe n bersembang" . Kdg2 rase boring gak, asyik keje je tp ape g aku nak wat slain keje. Nak jumpe pun susah, tp apepun aku dah pilih jalan ni....so tabah je la menghadapinye tanpa sbarang rungutan. Hehehe...huhuhu...hehehe....huhuhu...

Setiap satu perkara yg terjadi akan membuat kite terfikir dan tersedar dr mimpi indah bila perkara itu adalah tidak seperti apa yg kita impikan...

Kepala aku berserabut skrang ni tp aku pun x tau ape yg buat ianya berserabut. Rase mcm byk je nak diluahkan tp x terungkap dgn perkataan. Huhuhu .....tolongggggggg !!!!!

Biarkan ku sendiri dlm mencari erti mengenali diri, memahami emosi...

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~