Saturday, July 18, 2009

~KeJE ...KEjE...KejE..~

Pehhh...dah lame gak aku x update blog. bukan cam gurl 2...bleh kate hari2 aku tgk update je. hahaha....maap gurl ngumpat ckit tp skurang kurangnye terhibur la gak aku bc blog ko.

Keje byk sgt akhir2 ni , x sempat nak curi mase utk diri sendiri hiburkan hati kdg2. Lagipun sementara ade keje byk ni keje je la kan wat OT. Nanti dah x de keje (OT) diam sudah...hahaha.

Sekarang ni aku rase cepat sgt seminggu berlalu...tup tup dah sebulan. Maybe pasal byk keje same kot. Sampai kdg2 ape yg berlaku dgn dunia luar pun x tahu. Dah la g keje pun hari masih gelap, blk keje pun hari dah nak gelap.

Last week aku dah mule berjinak jinak main futsal dgn bdk kilang, at least kenal la kwn2 baru dr department lain. Lepas gak la gian aku main futsal setelah berbulan bulan x bermain. Last sekali aku main aku rase bln 8 tahun lepas. Semput gak la bile dah lame x main...

K la, cao dulu . Esok keje lg, nak x nak kene g gak coz ade keje yg menanti....huhuhu.


No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~