Sunday, April 4, 2010

~Pehhhhhhhhhhhhh...~

Pehhhh...lame gile x berblog, kihhh3. Aku cube menyeimbangkan hidup aku yg agak sesak dgn jadual yg penuh, kerja yg x penah habis serta menghabiskan waktu2 bujang ku sepuas puasnye. Hehehe.

Semalam dgn hari ni aku saje cuti ( walaupun sabtu/ahad cuti tp aku slalu g keje) berehat, asyik keje je ..stress gak. Actually hari ni aku plan utk settle kan urusan permohonan nikah. Alhamdulillah semuanye berjalan lancar. 14 April br g amik surat kebenaran nikah . Hujung bln ni aku plan nak ke Johor utk settle-kan dua tiga perkara plak di belah pihak sane. Nak g test baju la....nak antar kad kawin la....& ntah ape2 lagi. Ingat nak gak singgah KL semalam due, apepun tgk la camne. Jenis aku ni simple je, tp kadang2 kalau kite wat sesuatu tanpa kite rancang pun best gak kan....

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~