Friday, April 23, 2010

~MaRI MEmAnCiNg......IkAN~

Last Wednesday aku telah memaksa diri ini utk mengguna pakaikan annual leave yg ade utk membolehkan aku menyertai....ye ke mnyertai ? aku rase aku yg gatal nak ikut g mancing dgn member kilang.Disebabkan mereka2 yg mengajak itu bekerja mengikut shift, so terpaksa la aku ikut waktu cuti die org. That's why aku terpaksa amik cuti jugak kalau nak ikut....huhuhu. Burn cuti aku sehari dek kerana perasaan ingin pergi memancing yg meluap2....cume xde kpale je yg nak bawak & mengajak aku .

Tempat lokasi adalah di Segantang Garam, Merbok (Kalau x silap aku la). Jika ingin kepastian anda bleh melayari http://www.terapungchalet.com . Ini adalah pengalaman pertama aku. Bg aku ianya menarik, cuaca pada ketika itu agak berangin, panas 2 normal la tp ada tmpt utk berteduh sambil menanti umpan mengena. Susah bg aku utk menggambarkan tempat 2, tp bg aku sesuai la utk kaki pancing, family trip ke @ mcm2 la yg sewaktu dgnnye. Malas lak nak mengulas dgn pnjg lebar. Selebihnye layari @ klik pd link web site di atas.








No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~