Saturday, April 6, 2013

Nur izzah Maisarah - 2 Thn

Dah lame x update blog ni, rase syg plak nak biarkan terbiar je. Diri rase terpanggil pulak untuk mulakan balik dgn melakukan beberapa penambahbaikkan dgn mengekalkan blog ni & pada masa yg same truskan minat aku dgn wat perkara yg aku minat (cube teka....hehehe). 

Anak aku Nur izzah maisarah pun dah 2 tahun lebih. Cepat sungguh mase berlalu dan sepanjang masa tu jugakla aku rasa dah sampai masanya aku wat apa yg aku minat iaitu berkenaan dgn projek2 electronic. Aku ada ilmu dlm bidang tu, tp kalau x amal dan gunekan rase cam sia2 plak aku blajar tp x guna dan akhirnya lupa. So drpd aku start lupa semua why not aku wat project kecil2-an as hobby ye x. Sekurang-kurangnye leh gak hiburkan diri sendiri di masa lapang.

Di bawah ni gmbr sewaktu birthday Maisarah.



Actually, x plan pun nak wat. Just panggil anak2 jiran yang mane ada then wat ala kadar je. Yang penting die budak2 tu happy. K chow....

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~