Saturday, January 10, 2009

~PaRT TImE StUdenT~

Aku cube cari 1 aktiviti yg bleh memberikan aku 1 kepuasan agar mase2 yg terluang yg aku ade x la membosankan sgt. Bagi aku kerje yg aku ade ibarat satu rutin harian yg akan sentiase berulang - ulang dan agak membosankan. Maksud aku, dalam hidup ni kite kene ade sesuatu target supaye bile kite achieved target 2 , kite akan rase kepuasannye yg tersendiri. Tahun ni aku mulekan langkah dgn mendaftar kan diri utk attend class part time wireman. Aku bdk electronic tp ape salahnye menambahkan ilmu di dade belajar electric lak...hehehe. Sementare ade mase terluang ni , baik aku gunekannye dgn menambah ilmu yg ade ..kan kan kan. Lagipun class seminggu skali je iaitu pd hr rabu mlm khamis dr 8 - 11 mlm. X sabar rase nak blajar blk.
Maybe at the end of this month aku akan register utk attend class chargeman lak.So, its mean that i'll do wireman and chargeman at the same time cume perikse je lain2. Actually aku ingat just nak amik wireman coz saje suke2 and learn from basic tp bile ayah aku tau, die syorkan aku amik chargeman trus. Aku pun pk punye pk, at last aku wat keputusan utk attend kedue - duenye . Wireman - 6 month and Chargeman - 8 month. Ape2 pun doakan aku success k. Salam...cao.

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~