Friday, January 2, 2009

SelAMat TahUN BARu....

Aku rase masih lum terlambat tuk aku ucapkan slamat tahun baru wat kawan2 yg terbace @ membace catatan @ catitan aku ni. Tutup sudah buku 2008 dan kite buka buku baru. Semoge ape yg kurang dapat kite perbaiki bersame dan ape yg lebih kite lebihkan kan lagi pade mase akan dtg.

Actually, semalam aku baru blk dr KL around pkl 3 ptg sampai umah. Dgn ngantuk yg x t'tahan coz aku x tido semalaman n trus drive blk S.P , sampai je umah aku trus cr bantal n tertido sampai pkl 7 lbh. Kebetulan mlm 2 lak ade kenduri kat umah aku.

Ari ni aku g teman akak aku g Jusco kat Perda, Seberang Jaya. Mule2 ingat nak jln2 je, tp bile aku nampak ade kdai com br bukak kat c2, aku tgk2 la ape yg patut. then aku sambar external hard disk 2.5" utk kegunaan aku bersaiz 250 G dr cooler master.


Esok aku nak g KL blk utk antar adik aku masuk BMI then going back home on Monday," I hope so". Masih ade byk bende yg perlu diselesaikan, then till that we will meet again soon. caoooooo...

1 comment:

sharkpitt said...

meh aku komen blog ko....sangap nih.

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~