Monday, January 12, 2009

~TunGgU aPe NaK Jadi PULak...~

Arini aku g keje cam biase. Dr awal pg hingge la ke lewat petang aku sibuk mengemas serta menyusun atur rak2 spare part ( alat ganti ) di bilik maintenance atau dlm bahase panggilannye "TechBay".
Sbelum mule keje pd awal pg, cam biase la ade meeting pagi dgn bos termasuk semue staff yg ade dlm department aku. Yg ade pun cume Bos aku, section manager seorg,Engineer sorg, AE 3 org, Technician seorg n due org g trainee (technician) yg dibayar gajinye oleh kerajaan. Actually, sejak production down ni, xde pe pun yg nak dibicarekan dlm meeting, asyik2 bende yg same iaitu ttg "VSS". Sbenarnye aku dah update dgn bos aku dlm last week whether my position were safe or not ??? at that time bos aku kate, "don't to worried because our department doesn't have enough man power and this will not effecting us to much ".
Pade waktu n ketika itu aku pun rase ok je la. Lgpun aku suke n best sgt keje kat situ coz dpt bos yg baik, rakan sekerje yg x lokek ilmu dan setia membantu, environment keje yg bebas n x terlalu terkongkong dan yg paling penting aku suke dgn ape yg aku wat. Kalau korang la kan...ape yg mendorong korang untuk suke bekerje di sesuatu tempat itu...??? Cube pkirkan...
Last week, info yg aku dpt kemungkinan dlm 300 lebih pekerje dianggarkan disarankan utk mengambil VSS. Yg terkini ,diberitahu ptg td seramai 500 org disarankan utk mengambl VSS. Aku x tau la nasib aku pas ni. Yg pasti, apepun esok confirm perkare ni akan dibincangkan dlm meeting pagi esok. Kite tunggu ape nak jadi pulak......

No comments:

Rest Area Idea SCHOTT 2021 ~Design 2~